Nyt on lasertulostin sitten haettu Matkahuollosta. Laite sai kyytiä ja ensimmäinen haku epäonnistui, kun eivät olleet laittaneet laitetta sinne minne piti. Verkkokauppa sohlasi oikein kunnolla mutta onneksi saivat sitten kuitenkin asiat selvitettyä. Jouduin hakemaan tulostimen toisesta noutopaikasta. Matkahuollon asiakaspalvelu on muuten olematonta. Automaatissa, mihin olivat ensiksi toimittaneet tulostimen, ei ollut minkäänlaista puhelinnumero tai muutakaan. Matkahuollon kotisivuilta selvisi sitten, että puhelimeen vastataan vain muutamana tuntina päivässä. Verkkokauppa.comilla on asiakaspalvelu ihan Chatin varassa. Onneksi sain yhteyden ja asiat sitten selvisivät kuitenkin.
Tyylipisteitähän ei voi oikein antaa Verkkokauppa.comille muuta kuin että nyt sain koneen. Täytyy asentaa pikkuhiljaa. Asentelen varmaan huomenna kun on paremmin aikaa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti