Sain asennettua HP:n monitoimilaserin HP Laserjet MFP M140W. Asennus meni suhteellisen helposti. Tulostin asentui automaattisesti mutta HP:n skanneriohjelma piti asentaa manuaalisesti. Olisi voinut ajatella, että ne asentuvat yhdellä kertaa mutta ei näin ollut. Kirjoittelen tässä jossain vaiheessa arvostelun kun olen käyttänyt HP:tä vähän enemmän.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti